razem: 0 PLN

Tematyka

Czas powstania

Format

Kolorystyka

Kto rozpowszechnia obyczaj upijania się ?

wielkość:
47,5 x 67,0 cm
czas powstania:
1968 r.
autor:
Z. Waszewski

Plakat społeczny antyalkoholowy “Kto rozpowszechnia obyczaj upijania się?”. Projekt: Z. WASZEWSKI, 1968.

Kto rozpowszechnia obyczaj upijania się ?
detale obrazka: kliknij aby powiększyć P-0302-d1 P-0302-d2 P-0302-d3

Plakat wydany w 1968 roku.
Tekst: A. Święcicki.
Informacje o projektancie, autorze tekstów oraz wydawcy znajdują się w stopce plakatu przy dolnej krawędzi.

Plakaty o tematyce społecznej, antyalkoholowej, mające na celu uświadomienie społeczeństwa były w latach PRL spotykane bardzo często. Dziś to często rarytasy kolekcjonerskie.

Tekst:
Właściwy sąd o alkoholu oparty o zdobyta wiedzę jest oznaką rozsądku i poczucia własnej godności.

Namawianie do picia alkoholu, wyśmiewanie niepijących, dolewanie bez pytania, zbieranie pieniędzy na kupno alkoholu – wpływa na rozpowszechnianie obyczaju upijania się.

Ludzie o prymitywnych obyczajach chętnie stosują przymus wobec innych. Sami często naduzywają alkoholu i zmuszają do picia kolegów, gości, a nawet przygodnych znajomych.

Nie ulegaj namowom do picia, kieruj swoim postępowaniem i nigdy sam nie namawiaj innych do picia.

Stan zachowania:
bardzo dobry -
Symbol:
p-0302
  • Transport
    - 19 zł – Polska
    - 69 zł – Europa (tylko produkty bez oprawy)
    - 99 zł – pozostałe kierunki (tylko produkty bez oprawy)
  • Czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą):
    - produkty bez oprawy – 2-4 dni roboczych
    - produkty w oprawie – 4-11 dni roboczych
    - szczegóły dostawy za granicę ustalane są indywidualnie
99PLN
produkt sprzedany